ארגון חתונה קטנה

חתונה היא בין האירועים המרגשים ביותר בחיים, יש שיאמרו שחתונה היא האירוע המרגש ביותר בחיים. לצד ההתרגשות הרבה שמלווה את התקופה שלפני החתונה, עשויה התקופה להיות גם מאוד מלחיצה, שכן בני הזוג צריכים לקבל הרבה החלטות יחדיו ולבצע שפע משימות.

בין הזוגות הרבים שבוחרים לחגוג את חתונתם עם מאות מוזמנים, יש גם זוגות שמחליטים להתחתן במסגרת מצומצמת יותר ולערוך חתונה קטנה. ניתן להבין את הזוגות הללו משום שלחתונה קטנה יש מגוון יתרונות שאין לחתונה גדולה.

אולם לחתונה קטנה – יתרונות או חיסרון של חתונה קטנה

כאשר חוגגים חתונה קטנה ניתן לבצע את כל תהליך התכנון בזמן קצר יותר מאשר במקרה שחוגגים חתונה גדולה.

כמו כן, לחתונה קטנה מגיעים רק האנשים הקרובים ביותר והדבר מפחית את הסיכונים לכך שבני הזוג לא יכירו את המוזמנים, מצב מביך ביותר. האווירה האינטימית והנעימה וההיכרות העמוקה עם האורחים ייצרו תחושה טובה לאורך כל שעות האירוע.

יתרון נוסף הוא שחתונה קטנה עשויה לעלות פחות מחתונה גדולה, שכן יש צורך בין היתר בפחות מנות, פחות אלכוהול, פחות פרחים ופחות מקומות ישיבה. יתרונות נוספים של חתונה קטנה הם שבני הזוג לא צריכים להתעסק הרבה זמן בנושא סידורי הישיבה ואישורי ההגעה. פעמים רבות גם  לא יהיה צורך לקבל שירות אישורי הגעה, דבר שנחוץ מאוד במקרה שעורכים חתונה גדולה.

אך יש לשים לב שלא תמיד ניתן להשיג אולם לחתונה קטנה, בגלל שהאולם לא ירצה ל"הפסיד" על אירוע קטן בזמן שהוא יכול לערוך אירוע גדול.

ועדיין – גם חתונה קטנה דורשת הרבה מאוד סידורים

למרות שחתונה קטנה נחשבת לקלה יותר לארגון וביצוע מאשר חתונה גדולה, היא עדיין מהווה משימה לא פשוטה. במסגרת חגיגת חתונה קטנה עדיין צריך לדאוג לשמלת כלה מרשימה, נעליים תואמות וחליפה ונעליים לחתן ולהחליט מתי מעוניינים לערוך את החתונה. כמו כן, יש למצוא אולם לחתונה קטנה ואם מעוניינים להקל על התהליך – לוודא שעובד באולם הנבחר צוות הפקות מקצועי ובעל ניסיון בארגון חתונות קטנות.

נוסף על כך, יש להחליט מהו התקציב שיושקע בחתונה, חשוב מאוד לעשות זאת כדי להימנע מחריגות שעלולות להקשות על התחלת חייהם המשותפים של בני הזוג.

בהמשך יש לבחור תקליטן, מאפרת, מעצבת שיער, צלם, אטרקציות, לוודא שלא חורגים מהתקציב, להכין הזמנות, להחליט מי ישב לצד מי והרשימה עוד ארוכה.

אחת ההחלטות החשובות ביותר שיש לבצע נוגעת לנושא התפריט. חשוב מאוד לבחור בחברת קייטרינג שיכולה לספק מענה מלא ולהציע מגוון מנות איכותיות, לרבות מנות שמתאימות לצמחונים, טבעונים ומנות ללא גלוטן. בני זוג שחוגגים חתונה קטנה מכירים היטב את המוזמנים ורצוי מאוד שהם ינצלו את העובדה הזו לטובתם ויוודאו שהארוחה שמוגשת לאורחים תהיה לשביעות רצונם.

חתונה קטנה בגן אירועים יוקרתי

ארגון חתונה קטנה באולם אירועים קטן בצפון, מעוצב וייחודי ובעזרת צוות הפקות מקצועי שמתמחה בארגון והפקה של חתונות קטנות, יחסוך מבני הזוג הרבה עבודה קשה. צוות מקצועי ומיומן יוכל להגשים לבני הזוג את החלום ולהפיק להם את האירוע עליו הם חלמו בלי לחרוג מהתקציב שהוגדר מראש.

במסגרת הארגון יתייחס הצוות לכל המרכיבים החשובים שהופכים חתונה לחתונה מוצלחת, ביניהם: העיצוב של האולם, התקליטן, הצלם, האטרקציות, סידור השולחנות ועיצובם, עיצוב חלל השירותים והכניסה לאירוע, שירותי הקייטרינג וכל מרכיבים הנוספים.

אז נכון שארגון חתונה קטנה יכול להיות פשוט יותר מארגון חתונה גדולה, אך כפי שצוין בתחילה – עדיין מדובר על תהליך שדורש מבני הזוג לשתף פעולה, לקבל הרבה החלטות ולבצע מגוון משימות. יחד עם זאת, בחירה באולם לחתונה קטנה שעונה על הצרכים וקבלת סיוע מצוות מקצועי יכולים להפוך את התהליך להרבה יותר פשוט, נעים וקל.

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן