כל הדרכים לצמצם עלויות בסגירת גן אירועים

כל הדרכים לצמצם עלויות בסגירת גן אירועים

אחד מהנושאים המלחיצים ביותר שיכולים להדיר שינה מעיניהם של לא מעט זוגות צעירים שעומדים להינשא זה העלויות של גן האירועים שיכולות להיות גבוהות במיוחד. החל מהרגע שבו תתחילו לקבל הצעות מחיר תבינו כי ישנם לא מעט אלמנטים שבהם תוכלו לחסוך, וכך בסופו של יום תוכלו לסגור גן אירועים בצפון או בכל אזור אחר בארץ במחיר מעולה. אז איך אתם בדיוק יכולים לצמצם עלויות בסגירת גן אירועים? המאמר הבא נועד במיוחד בשבילכם, ויספק לכם את כל הכלים כיצד לעשות זאת.

תצמצמו את כמות הספקים שאתם עובדים איתם

לכל אורך הדרך השאיפה שלכם צריכה להיות לעבוד עם כמה שפחות ספקים, כך תוכלו למנוע מצב של בלגן בהתנהלות – ולא פחות חשוב תשלום גבוה על שירותים שונים. ברגע שתעבדו עם מספר מצומצם של ספקים, תוכלו להבטיח כי תקבלו את הצעות המחיר הטובות ביותר ואת התנאים האידיאליים להצלחה של האירוע. תבררו מראש עם גן האירועים שמולו אתם סוגרים את האירוע, אילו עוד שירותים הוא מסוגל לספק לכם? ככל שתסגרו על יותר שירותים עם גן האירועים כך העלות הכוללת של האירוע כולו תפחת בצורה משמעותית. כמובן שאתם צריכים לוודא כי מדובר באנשי מקצוע מנוסים, אך ברוב המקרים האפשרות הזאת תוכל לחסוך לכם עשרות אחוזים בעלות של האירוע כולו.

תשתדלו להיות גמישים בתאריך של האירוע

אין מה לעשות, לתאריך של האירוע שלכם יש משמעות קריטית לעלות שאותה תשלמו. אם תזמינו את האירוע לחודשי הקיץ ככל הנראה העלות תהיה גבוה בהרבה בהשוואה לסיטואציה שבה תסגרו אירוע בחורף או אפילו בחודשי האביב. לכן תשתדלו להיות גמישים עד כמה שניתן בתאריכים, כך תוכלו להוזיל בצורה משמעותית את התשלום על האירוע כולו. במחשבה ראשונה זה אולי נראה לכם כמו משהו שולי או חסר חשיבות, אך במבחן התוצאה זה יכול להוריד את העלות של האירוע – וכך תוכלו לחסוך בצורה חסרת תקדים. אם החיסכון של האירוע חשוב לכם, זה בהחלט נושא שאתם צריכים לקחת בחשבון.

תשתדלו להיות גמישים בדרישות שלכם

כאשר תגיעו לראשונה לגן האירועים על מנת לקבל הצעת מחיר לקראת האירוע שלכם, ככל הנראה יעמדו לרשותכם לא מעט חבילות מהן תצטרכו לבחור את החבילה הטובה והמתאימה ביותר עבורכם. באופן טבעי תמיד תסתכלו על החבילות היקרות ביותר מתוך שאיפה לקחת את האירוע שלכם למקום שתמיד חלמתם עליו. אך אם אתם רוצים לצמצם את העלויות כאשר אתם סוגרים מול גן אירועים, תצטרכו להוריד במעט את הדרישות שלכם על מנת שגן האירועים גם יוכל לבוא לקראתכם. אל תהיו נעולים בדרישות שלכם, ומצד שני גם אל תורידו בצורה משמעותית את הרצונות שלכם – תנסו למצוא את האיזון ולראות מה גן האירועים עצמו מציע לכם.

תערכו סקר שוק ותגיעו מוכנים לפגישה

אחת מהטעויות השכיחות ביותר של זוגות רבים זה להגיע לפגישה בגן האירועים ללא ידע או הבנה מקדימה. לא מעט בעלים של גני אירועים מנצלים את הסיטואציה הזאת על מנת "לדחוף" לזוגות הצעירים אלמנטים שהם כלל לא צריכים או כלל לא רצו באירוע שלהם. לכן בטרם שתגיעו לפגישה המכרעת באולם אירועים תעשו סקר שוק מקיף שבו תלמדו את כל שאר אולמות האירועים באזור ואת העלות הממוצעת למנה. ככל שתגיעו מנוסים יותר כך תוכלו לשלוט במצב ולקבל בדיוק את מה שאתם צריכים ואת מה שמגיע לכם. הכוח נמצא בידיים שלכם, רצוי כי תשתמשו בו בצורה חכמה ונכונה.

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן