אירועים פרטיים באולמי לבן – חוגגים בכיף

ארגון אירוע פרטי כדוגמת: חתונה, בר מצווה, בת מצווה, ברית, בריתה, אירוע חברה או יום הולדת הינו תהליך שדורש הקדשת מחשבה, זמן וכספים. מכיוון שמדובר על אירועים מרגשים שלא נחגגים בכל יום ומכיוון שהמוזמנים אל האירועים הללו הם ברוב המקרים האנשים הקרובים ביותר, חשוב להשקיע בהם ולתכנן אותם באופן מחושב, כך שגם המארגנים וגם המוזמנים ייהנו.

דגשים לבחירת גן אירועים – מספר דגשים חשובים לבחירת גן אירועים איכותי

להלן 7 דגשים לבחירה בגן אירועים שמתאים לאירועים פרטיים:

  1. הגודל של גן האירועים – כדי להצליח להפיק אירוע מוצלח חשוב מאוד לבחור בגן אירועים מרשים שיכול להכיל את מספר המוזמנים.
  2. עיצוב של גן האירועים – חשוב לבחור במקום שמעוצב בצורה אסתטית ונעימה לעין, על העיצוב להתאים לאופיו של האירוע. עיצוב אולמות לכבוד חתונות למשל יהיה שונה מעיצוב אולמות לכבוד אירועי בת מצווה או בר מצווה. כמו כן, עיצוב אולם לבריתה לא יהיה דומה לעיצוב אולם לכבוד אירוע חברה.
  3. מיקום – חשוב לבחור בגן אירועים שממוקם באזור נגיש, כך שהמוזמנים יוכלו להגיע בקלות, להימנע מעמידה ממושכת בפקקים ולחסוך זמן יקר.
  4. תפריט – יש לבחור בגן אירועים שמציע מגוון סוגים של מנות שעשויות מחומרי גלם איכותיים וטריים, כאשר המנות מוקפדות, אסתטיות ומוכנות בסביבה היגיינית. תפריט מגוון ועשיר בטעמים יאפשר למארגני האירוע לבחור במאכלים שמתאימים להם. אירוע שנחגג עבור ילדים למשל, ידרוש מחברת הקייטרינג להגיש מאכלים שילדים אוהבים, בעוד אירוע שמיועד לחתונה ידרוש מצוות הקייטרינג להגיש מאכלים שמתאימים לקהל הבוגר והצעיר ואירוע יוקרתי במיוחד ידרוש הגשת מאכלי גורמה. קייטרינג מגוון יאפשר בחירה נרחבת ויכלול בין היתר גם מנות טבעוניות, צמחוניות ומנות ללא גלוטן.
  5. מוזיקה – למוזיקה שמושמעת במהלך האירוע יש השפעה ניכרת על התחושה של האורחים, לכן חשוב לבחור באולם אירועים שעובד בשיתוף פעולה עם תקליטן שמקפיד להתאים את המוזיקה להעדפותיהם של מארגני האירוע ולקהל.
  6. מספר השולחנות ומספר המלצרים – כאשר בוחרים גן אירועים יש לבדוק היטב האם האולם יכול לספק את מספר השולחנות הדרוש והאם מועסקים במקום מספיק מלצרים. במידה שמדובר על אירוע גדול, הרי שמספר המלצרים חשוב ביותר משום שיש להעניק לכל מוזמן יחס אישי. אירוע רב משתתפים שנערך באולם אירועים בו עובדים מעט מלצרים, יגרום למוזמנים להרגיש שהם לא מקבלים מענה.
  7. רחבת הריקודים – ריקודים הם חלק מרכזי באירועים פרטיים ולכן חשוב לוודא שרחבת הריקודים שבאולם יכולה להכיל את מספרם של המוזמנים ולאפשר להם לרקוד בהנאה ובחופשיות.

על גן האירועים "לבן אירועים" – אווירה קסומה בגן אירועים יוקרתי ומרשים

בין מגוון גני האירועים המרשימים שקיימים בארץ ניתן לציין את גן האירועים הקסום שנקרא: "לבן אירועים". אולם אירועים בחיפה, גן האירועים המרשים והרומנטי מעוצב באופן אסתטי להפליא ויכול להכיל בין 150 מוזמנים עד 650 מוזמנים.

גן האירועים הייחודי מעסיק צוות הפקות מקצועי ובעל ניסיון בארגון אירועים פרטיים מגוונים, כמו למשל: חתונות, בר מצווה, בת מצווה, אירועי חברה, ימי הולדת ובריתות. צוות גן האירועים מספק מענה מלא עבור החוגגים ומוודא שכל הרצונות והבקשות של החוגגים מקבלים מענה.

המטבח של לבן אירועים מנוהל על ידי השף אלברט בן חמו ומציע מנות איכותיות מגוונות, ביניהן: מנות מסורתיות ומנות חדשניות ומפתיעות, כך שמארגני האירוע יכולים לבחור בין מגוון מנות נפלאות שעשויות מחומרי גלם משובחים וטריים. המטבח האיכותי מציע גם ממבחר קינוחים מפנקים ומעוררי תיאבון.

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן