אילו סוגי קייטרינג קיימים ולאילו אירועים הם מתאימים?

אילו סוגי קייטרינג קיימים ולאילו אירועים הם מתאימים?

העולם של הפקת אירועים התקדם כמה צעדים קדימה בשנים האחרונות ובזכותו יש לא מעט שינויים. מה שבעבר היה ברור מראש – הקייטרינג וסוגי המאכלים שיוגשו בכל אירוע, הפך כיום לחלק בלתי נפרד מההתאמה והבחירה של מי שמארגן את האירוע. במילים אחרות – יש בחירה מרובה מבין לא מעט אפשרויות וצריך להבין מה המגוון על מנת להשכיל ולבחור בחוכמה. להלן הסוגים הקיימים כיום של שירותי קייטרינג ואיך אפר לבחור מתוכם –

  • קייטרינג בשרי – כשמו כן הוא. מבוסס על מנות בשריות ותוספות שמתאימות להן. אפשר לבחור מתוך שפע של הצעות ורעיונות וזו הזדמנות טובה מאד לבחור מנות יוקרתיות, כאלה שהמוזמנים פחות פוגשים בחיי היומיום – כבש או בעלי כנף שונים. ללא ספק חובבי הבשר ילקקו את האצבעות אך חשוב לשים לב שהשף של אולם האירועים בקיא ומיומן בבישול מנות ייחודיות וכאלה שלא רואים כל יום.
  • קייטרינג חלבי – מתאים לכל סוגי האירועים ובעיקר לאירועים המתקיימים בבוקר או בשעות הצהריים. מאופיים בסוגים שונים של קישים, פסטות עם רטבים מגוונים וכמובן מנות של ירקות מבושלים או סלטים טריים. גם מי שנמנע ממאכלים או מזונות שונים ימצא מה לאכול בקלות וייהנה משפע רב.
  • קייטרינג המבוסס על מנות צמחוניות – אם מי שמארגן את האירוע צמחוני בעצמו, הרי שגם את המנות הוא יתאים להעדפות שלו. גם אם הוא לוקח בחשבון שיש בין המוזמנים שלו כאלה שאינם צמחוניים, עצם הגעתם לאירוע מראה שהאוכל פחות מהותי בעיניהם מהגעה והצגת כבוד לעצם ההזמנה שלהם. כיום הקייטרינג הצמחוני מתאים לכל סוגי האירועים ואפשר למצוא שלל מנות טעימות, מעניינות, מגוונות וכאלה שבסיום האירוע כולם יהיו מהן שבעים למרות היעדר הבשר מהתפריט.
  • קייטרינג טבעוני – כאשר יש הימנעות מוחלטת מצריכת מוצרים מן החי ללא ספק היא תשפיע גם על הבחירה של המנות לאירוע. יחד עם זאת, ישנה מודעות גבוהה כיום למאכלים טבעוניים ובמקרים רבים היעדר המרכיבים מן החי (בעיקר בשר ומוצרי חלב וביצים) כלל לא מורגש. החוכמה האמיתית היא לוודא שמי שמכין את המנות בקיא ברזי הבישול הטבעוני ויידע איך להפוך את המנות של אולם אירועים למנות גורמה יוקרתיות ללא מאמץ.

סוגי הקייטרינג השונים מתאימים לכל האירועים, וחשוב שתמיד תהיינה גם מנות מקובלות, כלומר כאלה שהאורחים מכירים מלפני האירוע וכך מוודאים שכולם יאכלו לשובע וייהנו מהאוכל שמוגש להם. חלק בלתי נפרד מההנאה באירוע זה או אחר מתבסס על אוכל טעים שמוגש בטמפרטורה הנכונה וערב לחכו של המוזמן ולכן יש הרבה מה לחשוב ולקחת בחשבון לפני ובזמן שמארגנים את האירוע. ישנה הרבה ציפייה בקרב המוזמנים לטעום מנות ייחודיות או כאלה שיש בהן טוויסט שהופך אותן לשונות מהמוכר וכדאי מאד לספק עבורם את הציפייה הזאת.

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן