פגישה ראשונה באולם האירועים: מה חשוב לבדוק?

אחרי הצעת הנישואין שהסתיימה בצמד המילים I DO ובסטטוס החדש שלכם, ניתן להתחיל לעשות את הצעדים הראשונים בדרך אל אירוע החתונה שלכם. החלטתם להתמקד על אולם אירועים לחתונה בחיפה? Lavan מזמינים גם אתכם לפגישת היכרות אישית עם מנהל האירועים, ולסיור ברחבי האולם.

בכדי להפוך את הפגישה ליעילה ולכזו שתאפשר לכם להתקדם צעד נוסף אל עבר אירוע האהבה הגדול שלכם, כדאי להגיע עם שאלות מוכנות מראש. אותן שאלות יאפשרו לכם לבחון את ההתאמה ביניכם ובין אולם אירועים בצפון:

זמינות התאריך: מתי תרצו להתחתן?

כמעט לכל זוג יש את התאריך בו הוא רוצה להתחתן: ישנם הזוגות שבוחרים להתחתן ביום השנה שלהם, ביום ההולדת של אחד מבני הזוג, בתאריך סימבולי או במועד מיוחד אחר. הדבר הראשון והבסיסי ביותר שכדאי לברר אל מול אולם אירועים לחתונה בצפון, הוא האם תאריך האירוע שלכם פנוי. הנוסחה די פשוטה: ככל שתתחילו בהכנות לקראת אירוע החתונה שלכם מוקדם יותר, כך תוכלו ליהנות מיותר תאריכים פנויים.

גם במידה והתאריך שלכם תפוס, מנהל האירועים ינסה למצוא תאריכים חלופיים אחרים ששמים את הדגש על אופי האירוע שתירצו לחגוג: החל מהיום בשבוע ועד העונה בשנה.

פגישה ראשונה באולם האירועים: מה חשוב לבדוק?

האם האולם יכול לארח את כמות המוזמנים שלכם?

כל אולם אירועים לחתונה בחיפה יכול לארח כמות שונה של מוזמנים. לרוב, ישנם המתחמים שמארחים רק אירועי בוטיק קטנים, או לחלופין מתחמים גדולים יותר המתמחים בחגיגת אירועים גדולים. "לבן אירועים" לעומת זאת מאפשרים לכם לקבוע את פורמט האירוע החביב עליכם! באולם האירועים שלנו ניתן לחגוג עם כ-150 אורחים ועד כ-650 אורחים! האולם יעוצב ויאורגן בהתאם לכמות המוזמנים שלכם, כך שללא כל ספק – אנחנו מתאימים את עצמנו אליכם.

הצוות המקצועי: עד כמה הוא מכיל וקשוב?

מטבע הדברים, הפקת האירוע יכולה להיות מעט מלחיצה, כאשר לאורך הדרך הזוגות מציפים חששות, דאגות ובעיקר צריכים את האדם שירגיע אותם. בפגישת ההיכרות הראשונה שלכם, כדאי בהחלט להעמיד למבחן את יכולות ההקשבה וההכלה של מנהל האירועים שילווה אתכם לאורך כל הדרך.

אותו אדם שיעמוד מולכם, יהיה זה שיגשים לכם את כל החלומות! מה חשוב לבדוק?

  • עד כמה מנהל האירוע קשוב
  • האם הוא דבק בגישה חיובית של can do
  • האם הוא מציע מענה לאתגרים שונים
  • עד כמה אתם חשים "בבטן" כי אתם במקום הנכון
  • האם מנהל האירוע מתחייב לזמינות מלאה

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן