כך תכינו רשימת מוזמנים לאירוע בר המצווה

Lavan אירועים לא הולכים להיות אך ורק הבית המארח של אירוע בר המצווה של ילדכם היקר, אלא שדרכנו תוכלו גם לקבל טיפים מצוינים להפקת האירוע. מנהל האירוע שלנו עומד לרשותכם לאורך כל הדרך – בכל בקשה, התייעצות או רעיון.

יום הולדת ה-13 לא דומה לימי ההולדת האחרים, ועל פי המסורת היהודית מדובר על יום הולדת מיוחד במיוחד! בגיל זה, הילד הבוגר שלכם נפרד בהדרגה מהילדות, תוך שהוא מתחיל לקבל על עצמו אחריות ומנהגים של אדם בוגר. את החגיגה הגדולה תוכלו גם אתם לחגוג עם "לבן אירועים" – אולם לבר מצווה בצפון.

לפניכם, מידע אינפורמטיבי שישיב לכם על השאלה: איך מכינים רשימת מוזמנים לאירוע בר מצווה מיוחד במינו?

כך תכינו רשימת מוזמנים לאירוע בר המצווה

1.כדי לערוך רשימת מוזמנים לאירוע בר מצווה – הגדירו מהו גודל האירוע שתרצו לחגוג

אולם אירועים בצפון כמו האולם שלנו, יכול לארח אירועים קטנים וגדולים. לכן, במידה והחלום שלכם הוא על אירוע גדול עם מאות אורחים, דעו כי אנו יכולים לארח עד כ-650 אורחים. מנגד, אם משאלתכם היא דווקא אירוע מצווה בקו אלגנטי וסולידי יותר, ניתן לערוך אצלנו גם אירועים של כ-150 אורחים.

לפני הכנת רשימת המוזמנים, נסו להבין תוך שיתוף פעולה מלא עם ילדכם, מהו אופי האירוע שתרצו לחגוג. כך, יהיה לכם קל יותר לבסס את הרשימה החשובה כל כך, תוך שתחליטו מי חייב להיכנס לתוכה, אילו קבוצות של אורחים תסירו מהרשימה וכן הלאה.

2.הסתייעו בפייסבוק ובמכשיר הנייד שלכם

אם גם אתם מתחילים לאתגר את זיכרונכם ויוצקים את שמות המוזמנים על הדף מהזיכרון שלכם, דעו כי אין באמת סיבה. הדרך הפשוטה ביותר עבורכם להכין את רשימת המוזמנים היא באופן הבא:

  • סריקה מהירה של החברים שלכם בפייסבוק
  • מעבר על אנשי הקשר במכשיר החכם שלכם

אל אירוע המצווה של ילדכם שיערך עם אולם לבר מצווה בצפון, אתם מזמינים את המעגל הקרוב אליכם ביותר. מטבע הדברים, אותם חברים ובני משפחה גם נמצאים בספר הטלפונים האישי שלכם, כמו גם ברשימת החברים בפייסבוק. כך, תוך זמן קצר, תוכלו לבסס לעצמכם את רשימת המוזמנים לאירוע בר מצווה ולהיות מוכנים לצעד הבא: שליחת ההזמנות.

3.כמה חברים ילדכם עתיד להזמין?

במרבית המקרים, אל אירועי מצווה הנערכים עם אולם לבר מצווה בחיפה, מזמין חתן החגיגה אך ורק את חבריו הטובים, ולא את כל הכיתה. עם זאת, זכרו כי אירוע המצווה הוא לפני הכל האירוע של ילדכם, כך שיהיה נכון לאפשר לו להזמין את כל החברים האהובים עליו – מבית הספר, מחוגים או ממעגלים חברתיים אחרים.

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן