מדריך למתחתנים – 7 טיפים לחתונה מנצחת!

  1. תגיעו משוחררים – הרבה פעמים מדברים על הצד של האורחים ופחות על הצד של החתן והכלה, בסוף זה האירוע שלכם וכמה שאתם מנסים שכולם יהיו מרוצים, גם האורחים רוצים שלכם יהיה הכי טוב בעולם ולכן את כל הלחץ תשמרו עד יומיים לפני החתונה. יומיים לפני החתונה אתם משנים פאזה, נרגעים ומתחילים ליהנות מכל מה שעמלתם עבורו. תחלקו את האחריות על הספקים לאחים ולחברים הקרובים שיטפלו בכל בעיה שעלולה לצוץ ופשוט תהנו מהיומיים המדהימים האלה שהם חוויה של פעם בחיים.
  2. תחלקו ביניכם אחריות בהתנהלות מול ספקים – אנחנו ידועים שבד״כ הכלה רוצה לקבוע הכל והחתן מנסה לזרום עם מה שהכלה כמה שיותר, אם אתם רוצים שהכל יצא בדיוק כמו שאתם רוצים, שכל אחד ייקח לעצמו את ההתנהלות מול הספקים שחשובים לו, אחרי שתחליטו ביחד מול איזה ספקים אתם צריכים להתנהל תקבלו תחושת ביטחון וצ׳ק ליסט לעבודה.
  3. אטרקציות – השוק מלא באטרקציות לאירועים, בלונים, מגנטים, בר מתוקים You name it! תבחרו אטרקציות שמרימות את האווירה, בר קבלת פנים עם שמפניות תותים ודובדבנים יכניס את האורחים שלכם לאווירה מהשנייה הראשונה ,האלכוהול החלש יעשה את שלו ואנשים ייהנו יותר ויפתחו יותר אחד לשני, האירוע יתחיל בהרגשה של יוקרה.
  4. תיעוד – אנחנו חיים היום בעולם שחשוב לתעד הרבה מהדברים שאנחנו עושים צילומי משפחה הם אחד הדברים החשובים לזוגות והרבה פעמים אנחנו רואים שאנשים מאחרים וזה מגיע למצב שצריך להדביק אותם בפוטושופ כדי להימנע מזה ולקבל תמונה מושלמת מיום מושלם תוודאו שכל המשפחה מגיעה שעה לפני שמתחיל האירוע.
  5. די ג׳יי – די ג׳י הוא אחד הגורמים החשובים באירוע תקפידו שאתם בוחרים בדי ג׳י שאתם מתחברים אליו ויודע לגעת בכם בנקודות שרק די ג׳י יודע לגעת, מתזמון השיר של שבירת הכוס ועד הדרופים ברחבה, הוא יוביל את האנרגיות של האירוע מהרגע שנגמרה המנה הראשונה, אם מצאתם אולם עם צוות ברמנים מיומן שיודע לעשות שמח אתם על הגל!
  6. סידורי ישיבה – תקפידו לתת דגש לאורך כל החודש האחרון על סידורי הישיבה חוץ מזה שזה יכול לחסוך לכם המון כסף, זה יוריד את מפלס הלחץ לכל האורחים שמגיעים לאולם ולכל הגורמים שאחראים על ההושבה , בין אם תיקחו חברה חיצונית כדי להוריד את זה מהראש או בין אם תדאגו שאחד הקרובים ייקח את זה על עצמו, ברגע שהאורחים רגועים ויודעים איפה הם יושבים הכל מתנהל אחרת והווייבים הטובים נשמרים.
  7. תהיו החלטיים. בעולם האירועים יש כל כך הרבה אופציות, אטרקציות, כל כך הרבה סוגים של חליפות חתן ושמלות כלה ומאפרים וצלמים ומה לא, תעשו את כל השיקולים לפני, ברגע שבחרתם בחרתם תהיו שלמים עם הבחירה, תסמנו וי בצ׳ק ליסט ותמשיכו ליעד הבא.

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן