הפקת אירועים עסקיים

הפקת אירועים עסקיים דורשת עבודה רבה. ראשית – אירוע מוצלח יהיה מתוכנן בקפידה כך שהוא יתאים לקהל המוזמנים ולסוג האירוע, שיכול להיות לדוגמה: השקה, כנס, אירוע שמטרתו להוות נקודת ציון בחברה – למשל: חגיגת 50 שנים לקיומה של החברה או יום הולדת לאחד העובדים או בעלי המקצוע הבכירים בחברה.

כמו כן, האירוע יכלול מאכלים שמתאימים להעדפות של המוזמנים, לשעה בה האירוע מתקיים ולגורמים נוספים ומוזיקה שהמוזמנים אוהבים ומתאימה לאופיו של האירוע. אירועים רבים כוללים גם הקרנת סרטון בפני האורחים, לפעמים העובדים עצמם משתתפים בהכנת הסרטון.

האטרקציה יכולה להיות גם הופעה או הצגת קטע אומנות ייחודי שיוצר עניין. אם לא די בזאת, יש לדאוג לציוד שכולל: שולחנות, כיסאות, מערכת סאונד ותאורה, יש לקבל שירות בעלי מקצוע שונים, כמו למשל: צלמים וכמובן שכל השמחה צריכה להתקיים במקום הולם שמעוצב בקפידה.

מדוע חשוב כל כך להשקיע באירוע עסקי ובכלל בהפקת אירועים עסקיים?

אירוע עסקי יכול לתרום רבות לאווירה במשרד ולתדמית של החברה. לפי מחקרים שבדקו את הקשר בין התחושה של העובדים ובין רמת העבודה שלהם, נמצא שעובדים שמרוצים מהעבודה משקיעים בה הרבה יותר מעובדים שאינם מרוצים. עובד שגאה במקום עבודתו, חש סיפוק ומרגיש שלא מדובר רק במקום בו הוא מעביר מספר שעות בכל יום ומקבל משכורת, יהיה מחויב יותר ויתרום להצלחה של החברה.

ידוע שעובדים רבים במשק אינם מרוצים ממקום עבודתם, ליתר דיוק: סקר שנערך לפני שנתיים מצא שכמעט 50% מהעובדים אינם מרוצים ממקום עבודתם ואף מעוניינים לעבור מקום עבודה. המטרה של ציון עובדה זו אינה להלחיץ חלילה, אלא להבהיר עד כמה חשוב להשקיע בעובדים.

הפקת אירועים לחברות

אולם אירועים שעונה על כל הצרכים שלכם

כפי שצוין – כדי לחגוג אירוע כמו שצריך, חשוב לבחור באולם אירועים מתאים. בחירת אולם האירועים תשפיע בצורה ניכרת על הצלחתו של האירוע.

אולם לאירועים פרטיים צריך לענות על כל הצרכים שלכם ושל המוזמנים. צוות מיומן שצבר ניסיון בארגון והוצאה לפועל של אירועים עסקיים שונים, יידע כיצד להתאים את העיצוב של האולם, התפריטים וכל הציוד הדרוש ויסיר דאגה מכם משום שתדעו שאתם נמצאים בידיים טובות של בעלי מקצוע מיומנים.

צוות עובדים מקצועי ויצירתי יבין בדיוק איזה אירוע אתם מעוניינים להפיק ואיזו אווירה אתם שואפים לייצר, הצוות יוכל גם לספק לכם המלצות שישפרו את התמונה שאתם מדמיינים בראשכם ויהפכו את האירוע למוצלח עוד יותר.

אירוע מוצלח יגרום לכך שכל המוזמנים ייהנו וירגישו שהחברה משקיעה בהם ודואגת לכך שהם ירגישו שמקום העבודה מעניק להם יותר מעבודה שוטפת. השקעה באירוע עסקי תראה לעובדים שאכפת לבעלי החברה גם מהמורל ומהקשרים שנרקמים בין העובדים ובין העובדים וההנהלה.

מעוניינים בפרטים נוספים על אירועים עסקיים בחיפה? לחצו כאן!

אירוע חברה מוצלח – לאווירה טובה שתלווה את כולם בהמשך

בחירה באולם אירועים שמתמחה בהפקת אירועים עסקיים, תאפשר לכם להיות רגועים לפני האירוע ובמהלכו, כך שתוכלו להימצא עם שאר העובדים ולייצר אווירה משוחררת יותר. הכרת צדדים נוספים באופיים ובחייהם של העובדים תוביל לשינוי משמעותי ומהיר שיהיה ניתן לחוש בו כבר ביום למחרת. צבירת הזיכרונות הטובים ילוו את העובדים לאורך זמן ואתם תרוויחו מכך בכל המישורים – גם מבחינה אישית וגם מבחינה מקצועית.

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן