חתונה קטנה באולמי לבן

אחד האירועים המרגשים ביותר בחיים הוא החתונה, אך לצד ההתרגשות והשמחה, קודמים ליום זה לא מעט לחצים שמלווים את בני הזוג גם במהלך החתונה.

יש לחצים שנובעים מהמעמד המרגש, אך יש לחצים שניתן להסיר מליבם של בני הזוג. לחצים אלו נוגעים לארגון האירוע – לעיצוב המקום, לארגון מקומות הישיבה, לניקיון, להגעה של האורחים, לעמידה בלוחות הזמנים, לארוחה, לצלמים, למוזיקה והרשימה עוד ארוכה. כדי למנוע את הלחצים המיותרים, חשוב לבחור באולם אירועים איכותי ובצוות מקצועי שדואג לכל הדרוש ומאפשר לבני הזוג לקחת נשימה עמוקה וליהנות מיום החתונה שלהם.

מורידים לחצים ופשוט נהנים ביום החתונה

ההכנות שקודמות למועד החתונה כוללות משימות רבות. בין המשימות השונות יש לציין את מציאת האולם, בחירת הספקים, ביניהם: התקליטן, הצלם, והמעצב ובחירת מנות הפתיחה, המנות העיקריות והקינוחים. כמו כן יש להכין רשימת המוזמנים, לדאוג לסידור מקומות הישיבה, ארגון ההסעות (במידה שמחליטים לסייע למוזמנים להגיע ולשוב מהאירוע) ולבצע משימות הנוספות.  כל המשימות שיש לבצע עשויות לעורר הרבה מאוד מתח בקרב בני הזוג ולהפוך את החתונה לנטל (עד כמה שלא נעים לומר זאת).

אולם אירועים מוצלח וצוות הפקה מקצועי ומיומן ייקחו את המושכות לידיים, כך שכל מה שבני הזוג יצטרכו לעשות יהיה לתאר לצוות ההפקה כיצד הם מדמיינים את יום החתונה וצוות ההפקה ידאג להפוך את החלום למציאות.

חתונה קטנה באולמי לבן

מעוניינים לחגוג חתונה קטנה ומטריפה? בואו לחגוג את החתונה באולמי לבן

אם אתם מעוניינים לחגוג חתונה קטנה ואינטימית ולהזמין רק את האנשים הקרובים אליכם ביותר, תוכלו לחגוג את האירוע באולמי לבן. אולמי לבן מתאימים לחתונות קטנות ואינטימיות שמכילות 150 מוזמנים, אך ניתן להזמין הרבה יותר אנשים ואף להגיע ל-650 אורחים.

אולמי לבן מתאפיינים במראה רומנטי ובעיצוב נקי ועדין אך יחד עם זאת מזמין וחמים, כאשר המקום מעוצב בהתאם להעדפות של בני הזוג. הריהוט, התאורה, הצמחייה, החופה, סידורי הפרחים, כלי האוכל וכל האביזרים שבמקום נבחרים בקפידה ומשתלבים יחד באופן הרמוני ונעים לעין כאשר תפריט הקייטרינג מגוון ביותר וכל המנות מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. השף שפועל במקום יודע כיצד להתאים את התפריט לכל הזוגות ומציע מנות שמתאימות לקהל המוזמנים, כאשר צוות המלצרים מעניק שירות אדיב וכל מוזמן מקבל יחס אישי ומענה מהיר.

היתרון הגדול של חתונה קטנה – כשבני הזוג מכירים את כל המוזמנים

אחד היתרונות המשמעותיים של חתונה קטנה הוא שבני הזוג מכירים את כל המוזמנים. כאשר חוגגים חתונה גדולה ומזמינים מאות מוזמנים, עשויות להיווצר אינטראקציות מביכות. רבים מאתנו מכירים את המצב הזה בו אחד הקרובים או החברים של ההורים מציג את עצמו ואנו כלל לא זוכרים את שמו או לא זוכרים את פניו. במקרה של חתונה קטנה, הסיטואציות הללו לא מתקיימות ובני הזוג מכירים את כולם ויודעים שלכל מי שנמצא באירוע אכפת מהם ומאושרם. התחושה הזו מחממת ביותר. מעבר לזאת, כאשר מדובר על חתונה קטנה, יש יותר אפשרות להעניק תשומת לב לכל אחד מהמוזמנים. במקרה של חתונות גדולות, החתונה יכולה לעבור בלי שהמוזמנים החליפו משפט עם החתן והכלה.

חתונה אינטימית באולמי לבן

חתונה קטנה באולמי לבן המושקעים תבטיח חתונה מרשימה ומרגשת, כאשר בני הזוג יוכלו להיות רגועים לפני האירוע ובמהלך האירוע משום שהם ידעו שהם נמצאים בידיים מיומנות ומנוסות שיודעות את העבודה. התחושה הטובה והרוגע יאפשרו לבני הזוג להימצא עם האורחים לאורך כל שעות האירוע וליהנות מאווירה חמה ומלאת אהבה.

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן