טיפים לבחירת אולם אירועים

כל כך הרבה אולמות אירועים יש בימינו. המבחר והמגוון אומנם מאפשרים לנו למצוא אולם שעונה על הקריטריונים שלנו, אך מנגד – ההיצע עשוי לבלבל מאוד.

אם אתם מתכננים אירוע, נשמח לנסות לסייע לכם להצליח במשימה ולמצוא אולם שעונה על הצרכים שלכם.

כדי להצליח למצוא את האולם המתאים, חשוב שתשאלו את עצמכם מה אתם רוצים – איך אתם מדמיינים את האירוע שיכול להיות: חתונה, בר מצווה, בת מצווה, יום הולדת, אירוע חברה או אירוע אחר. כמו כן, חשוב שתכירו את ההיצע הקיים ושתישארו ממוקדים.

ייתכן מאוד שאולם אירועים שהתאים לחברים, קרובי משפחה או מכרים לא יתאים לכם בשל סיבות מסוימות, לכן יש לבחון את המשתנים, להקשיב, לדלות מידע ולבסוף, לבחור במקום שגורם לכם להרגיש שאתם מרוצים ושאתם שלמים עם ההחלטה. במאמר זה ריכזו מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם לבחור את אולם האירועים שלכם.

6 טיפים לבחירת אולם אירועים מוצלח

1. מיקום

כדאי מאוד לבחור באולם אירועים שנמצא במקום נוח ונגיש שיקל על האורחים ולא ידרוש מהם לנסוע במשך זמן ממושך. במידה שהאורחים שלכם מגיעים ממקומות שונים בארץ, עשויה הבחירה להיות קשה יותר. מעבר לזאת, יש לזכור שמיקום האירוע ישפיע על התקציב, כך שיש לבחירה גם שיקול כלכלי.

רצוי לקבל תמונה מלאה על האזורים מהם מגיעים האורחים ולאחר מכן להגיע להחלטה. יש לציין שבכל מקרה רצוי לסייע למוזמנים להגיע ולדאוג גם לשירותי הסעות שיאספו אותם מאזורים מרכזיים וישיבו אותם לביתם, בצורה זו יוכלו המוזמנים גם לשתות בלי לדאוג מפני הנסיעה חזרה.

2. גודל המקום

יש להחליט מהו מספר המוזמנים שמעוניינים להזמין, בהתאם לכך יהיה ניתן להחליט האם לבחור באולם אירועים גדול או קטן יותר.

3. מועד האירוע והאם האולם פנוי במועד המבוקש

במקרה שאורחים רבים או אנשים קרובים במיוחד מגיעים מחו"ל, ייתכן שיהיה כדאי לחגוג את האירוע בדצמבר, בכריסטמס – אז יש להם חופשה. במקרה אחר ייתכן שיהיה עדיף לחגוג את האירוע בעונות המעבר, בהן מזג האוויר נעים יותר. בכל מקרה, גן אירועים לא יתאים לאירוע שייערך בחורף.

מועד האירוע ישפיע מאוד על המחירים של האולם. במהלך החורף ניתן לקבל שירותים במחירים נמוכים יותר מאשר בעונת הקיץ. בנוגע ליום האירוע – היום המוצלח ביותר הוא יום חמישי משום שהמוזמנים לא עובדים ביום למחרת ולכן יכולים להישאר יותר זמן. יחד עם זאת, ימי חמישי נוטים להיות יקרים יותר מימים אחרים. בכל מקרה, חשוב לבדוק האם אולם האירועים פנוי במועד בו מעוניינים לחגוג את האירוע.

4. שירותי קייטרינג

חשוב לבדוק האם האולם מספק שירותי קייטרינג והאם השירותים עונים על הצרכים שלכם ושל המוזמנים, למשל: האם הארוחה כוללת גם מנות שמתאימות לילדים ולצמחונים, זאת במידה שחלק מהמוזמנים צמחונים או ילדים. כמובן שיש לוודא שהמנות עשויות מחומרי גלם איכותיים.

5. עיצוב וניקיון

עיצובו וניקיונו של האולם הם חלק מהותי מהבחירה. אולם מוזנח ומלוכלך שלא עוצב באופן מרשים ומזמין, ייצור אווירה לא נעימה בלשון המעטה, ולכן אין להתפשר על הקריטריונים הללו.

6. המלצות והשוואות

כדאי מאוד לפנות אל אנשים אמינים ולבקש מהם המלצות על אולמות. במידה שיצא לכם להגיע לחתונה או לאירוע אחר שנחגג באולם אירועים שמצא חן בעיניכם, הרי שזהו יתרון גדול. כמו כן, רצוי לערוך השוואת מחירים כדי להבין פחות או יותר מהם המחירים הרווחים בשוק ואילו שירותים ניתן לקבל במחירים שונים.

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן