איך תוכלו לחסוך בעלויות החתונה?

חתונה היא אירוע מרגש ביותר, אבל לצד השמחה הרבה, מדובר על אירוע שיכול לרוקן את הארנק, מה זה את הארנק? את כל חשבון הבנק!

לפי הנתונים, נראה שכמעט בכל החתונות בארץ הושקעו מעל 80,000 שקלים, כאשר חתונה ממוצעת דורשת השקעה של 125,000 שקלים. במקרה שמדובר על עשירי העם, הרי שהחתונה יכולה להגיע לסכומים של מיליוני שקלים.

העניין הוא שכל ההפקה של החתונה הפכה לסוג של סטנדרט, דבר שגורם לאנשים לחשוב שמי שלא משקיע את הסכומים הללו לא יכול להפיק חתונה מהנה ומרשימה. כאן נעצור ונדגיש שמי שחושב שחייבים לפשוט את הרגל בשביל חתונה, טועה – ובגדול.

חוסכים בדרך לחתונה מרשימה

אם החלטתם להתחתן ואתם לא מעוניינים ללכת אחרי העדר ולהפיק חתונה בסגנון בוורלי הילס, אך אתם כן שואפים שחתונתכם תהיה נעימה ומרשימה, תוכלו לקבל מספר החלטות שיפחיתו את עלויות החתונה בצורה ניכרת.

איך תוכלו לחסוך בעלויות החתונה?

כדי לסייע במשימה החשובה הזו ריכזנו לפניכם 5 טיפים יעילים שיובילו לחיסכון בעלויות החתונה:

  1. מיקום וגודל האולם – חתונות שנערכות בתל אביב או באזור השרון עולות הרבה יותר מחתונות שנערכות במקומות אחרים בארץ. זוגות שיחגגו את החתונה באזור דרום מזרח הארץ, בדרום הארץ או בצפון הארץ, יבדקו אולמות לחתונה קטנה ויבחרו באולם קטן, יוכלו להפחית את העלויות בצורה ניכרת.
  2. תקליטן ללא תשלום עמלה – ניתן לבחור תקליטן איכותי בלי לשלם עמלה. במידה שבוחרים בחברה, יש לשלם תוספת שנעה בין 20%-50%.
  3. מועד החתונה – מרבית הזוגות מעוניינים לחגוג את החתונה בחודשים ספטמבר- אוקטובר או בחודשים מאי-יוני משום שבחודשים הללו מזג האוויר נעים יותר. לצד מזג האוויר הנינוח, המחירים בחודשים הללו אינם נוחים במיוחד. במידה שמתפשרים ומחליטים לחגוג את החתונה בקיץ או בחורף, אפשר להפחית עד 30% מהעלויות. בנוגע ליום בו נערכת החתונה – רצוי לבחור בתחילת השבוע – ביום ראשון או שני או ביום שישי בצהריים ולהתרחק מיום חמישי. בחירה בימים בהם המחירים זולים יותר תוכל להביא לחיסכון של 30%.
  4. להתראות לאלבומים – צילומי החתונה משאירים זיכרונות נפלאים ולא כדאי לוותר על צילומים מקצועיים. יחד עם זאת, לא חייבים לבחור צלמים יקרים במיוחד או לקבל שירות משני צלמים, צלם אחד יכול בהחלט להספיק.

כמו כן, ניתן לוותר על האלבומים המעוצבים או על קליפ חתונה. האלבומים יכולים לעלות עוד 1,500 שקלים ומעלה והקליפ יכול לגזול עוד 2,000 שקלים מהתקציב.

  1. שמלת כלה – יש נשים שחולמות על שמלת הכלה מאז שהן ילדות קטנות ויודעות בדיוק איך השמלה שלהן תראה. במידה שהמתחתנת לא חלמה על שמלת כלה מסוימת מגיל צעיר או במידה שהיא יכולה להתפשר, ניתן למצוא מגוון שמלות כלה מיד 2. ניתן לרכוש או לשכור את השמלה ולתקן אותה בהתאם לצורך.

מתחתנים בכיף ושומרים על התקציב

הטיפים הללו הם רק חלק ממגוון דרכים שבאמצעותן ניתן לחסוך בהוצאות החתונה. בסופו של דבר, ניתן להשקיע סכומים נמוכים הרבה יותר מהסכומים הרווחים בימינו ולהפיק חתונה נפלאה.

הכרת דרכי החיסכון וחשיבה עצמאית יוכלו לסייע מאוד בביצוע בחירות שנכונות לבני הזוג. כמו כן, הן יוכלו למונע קשיים כלכליים בהמשך.

שמירה על התקציב והגעה לפשרות יוכלו לתרום לא רק למצב הכספי, אלא גם להתחלתה של הדרך החדשה ביחד. עצם היכולת לשבת ולהחליט אילו נושאים חשובים יותר ועל אילו נושאים ניתן לוותר מראה שבני הזוג מתקשרים בצורה טובה, מקשיבים זה לזו ויכולים לקבל החלטות כצוות.

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן