אירוע בוטיק – על מה כולם מדברים?

אם ישנו ענף שמתפתח בקצב מסחרר שלא תמיד ניתן לעקוב אחריו, הרי שהוא ענף החתונות. לשמחתכם, אתם לא צריכים לרדוף אחרי טרנדים שונים, אלא יש מי שעושה זאת עבורכם: Lavan – אולם אירועים בחיפה עד 150, שמח להזמין גם אתכם לפגישת היכרות אינטימית ואישית, בה יוצגו בפניכם כל האפשרויות העומדות לרשותכם לחגיגת אירוע החתונה.

לצד מגמות עולות ויורדות, ישנן גם קלאסיקות שנדמה כי הן כאן להישאר: אירועי בוטיק שנכנסו לחיינו רק בשנים האחרונות, הפכו לאירועים המבוקשים ביותר. מה מאפיין אירוע בוטיק ומהם היתרונות שבחגיגת אירוע שכזה?

קהל המוזמנים שלכם: איכות, ולא כמות

המון פעמים ישנו רצון להזמין כמה שיותר אורחים לחתונה. המוטיבציה? לחגוג בכל מחיר אירוע גדול. בפועל, עליכם לזכור כי אם יש משהו שחשוב שיאפיין את האורחים שלהם הוא האיכות, ולא הכמות. בסופו של דבר, את האהבה הגדולה והחיבוק הגדול שאתם כל כך רוצים להרגיש, אתם תרגישו מהאנשים הקרובים אליכם ביותר, ולא מאורחים מזדמנים. אירועי בוטיק מבוססים על קהל מוזמנים מצומצם, כך שהאירוע שלכם צריך להתקיים עם אולם אירועים בחיפה עד 150.

אירוע בוטיק – על מה כולם מדברים?

אווירה סולידית, אלגנטית ומאד אינטימית

בשונה מאירועים גדולים שבהם קשה מאד לחתן ולכלה לחלק את עצמם בין כל האורחים, כאשר מדובר על אירוע בוטיק בצפון או בכלל, ישנו קשר ישיר, אינטימי וקרוב בין המארחים – אתם, ובין האורחים שלכם. מה יוצא לכם מזה?

  • האורחים מקבלים מכם תשומת לב כבר מהרגע הראשון
  • אתם מתקדשים אל מול האנשים הקרובים אליכם ביותר

אתם עובדים הרבה פחות קשה לקראת האירוע

אירוע החתונה הוא אירוע שמצריך מכם המון השקעה. למרות שמנהל האירוע יעבוד עבורכם ויניע מהלכים לטובת הצלחת האירוע, עדיין אתם נדרשים להשקיע גם מזמנכם. כשאתם חוגגים מקיימים חתונה קטנה ואינטימית שהיא בעצם אירוע בוטים בצפון לעומת זאת, צפויה לכם עבודה קלה ונעימה יותר:

  • קל יותר לערוך רשימת מוזמנים לאירוע קטן
  • אישורי ההגעה קצרים יותר ומהירים יותר
  • סידור האורחים בשולחנות – פשוט ומהיר

אירוע בוטיק – על מה כולם מדברים?

האם גם לכם מתאים אירוע בסגנון בוטיק?

אז האם גם לכם מתאים לחגוג את אירוע החתונה שלכם בקו הבוטיק הנחשק כל כך? אירוע קטן ואינטימי יתאים לכם במקרים הבאים:

  • אתם רוצים לחגוג בקו יותר סולידי ואלגנטי ופחות מסיבתי
  • יש לכם משפחה מורחבת קטנה
  • אתם רוצים להיצמד לטרנד האירועים החם ביותר
  • אירוע ביום שישי בצהריים מדבר אליכם

פגישה עם מנהל האירועים של "לבן אירועים" תוכל להעניק לכם תמונה בהירה יותר בנושא של אירוע בוטיק בצפון, ובעיקר להשיב לכם על השאלה: איזה סוג אירוע הוא המתאים לכם ביותר.

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן