רעיונות מקוריים למסיבת רווקים

רעיונות מקוריים למסיבת רווקים

מסיבת רווקים דורשת תוכן ורעיונות מקוריים. החבר'ה של היום כבר ממש לא נהנים להיפגש סתם כך על מנת להיות ביחד ולפטפט. כי מהר מאוד כל אחד ישקע בתוך הסמארטפון שלו וכל המציאות של שהייה בצוותא תישאר טכנית גרידא. על מנת שהמסיבה תהיה מעניינת ונעימה, חובה להשקיע בתוכנית מתאימה. רק כך המסיבה אכן תהיה מוצלחת ונעימה.

אנחנו כאן על מנת לתת לכם מעט רעיונות איך וכיצד להפוך את המסיבה למוצלחת במיוחד.

משחקים

אין כמו משחקים שמצליחים לגבש את כל המשתתפים. הם נהנים יחד מחגיגה היוצרת הרבה הווי, אינטראקציה בין כולם ולמעשה כך מממשים את המסיבה ואת ה'ביחד' בצורה הטובה ביותר.

מה משחקים? אז האמת היא שהיום לא תוכלו להוציא סתם כך משחק שח מט או שש בש על מנת לשחק. זה היה נכון אולי לפני חמישים שנה. כיום צריך משחקים ברמה אחרת על מנת שאלו אכן יעניינו את המשתתפים ויגרמו להם הנאה מעצם השהייה בצוותא.

ישנן חברות הפקה אשר אלו מציעות בדיוק את זה. משקי חברה חווייתיים וייחודיים אשר מגבשים יחד את הקבוצה ויוצרים הרבה כיף. אלו יכולים להיות משחקים של מציאות מדומה והם יכולים להיות סתם כך משחקים תחרותיים מלאי אקשן. הדבר החשוב ביותר הוא להיעזר לצורך כך באנשי מקצוע אשר עוסקים בתחום ויודעים להתאים את המשחקים הנכונים ולנהל אותם בצורה הנכונה ביותר.

תוכנית עבר והווה

אפשר לבקש מכל המשתתפים כי כל אחד יביא אל המסיבה מתנה מהעבר ומתנה מההווה. המתמנה מהעבר עשויה להיות מתנה אשר מזכירה את הקשר המשותף בין החבר אל החתן בעבר. אם זה מכנה משותף משנות הילדות כמו פריט אהוב, תמונה מעניינת וכדומה ואם זה הקלטה של מורה אהוב מימי הילדות וכדומה. מתנה לעתיד עשויה להיות כל דבר שיכול לבוא לשימוש לאחר החתונה. זה יוכל להיות כל כלי נוי לבית, שעון קיר, פריטים למטבח או אפילו מוצצים וטיטולים. מדובר בתוכנית אטרקטיבית שתוליד הרבה צחוקים וכיף.

טיול אופנועים – חוויה מלאה אדרנלין

יש צעיר שלא אוהב אופנוע ואדרנלין?

כדאי לחשוב על פעילות מן הסוג הזה למסיבת רווקים. הפעילות שתשלב את טיול האופנועים. תוכלו לבחור מסלול לטיול שלכם לכל מקום שרק יעלה בדעתכם. זה יוכל להיות טיול לאזור רמת הגולן וזה גם יכול להיות טיול לאזור הכרמל. תוכלו לבחור באזור המדבר וכך גם לרמות מנשה. האפשרויות רבות והאקשן המצופה – מובטח!

מסעדת בשרים עם יין

תוכלו ללכת על מסעדת בשרים טובה עם יין משובח ולשבת שם יחד עם החבר'ה. ההנאה תהי מובטחת. כי אין כמו בשר טוב ויין איכותי על מנת ליצור את האווירה המושלמת.

מסיבה על יאכטה

מסיבה בלב ים, מים צלולים, אוכל טעים, מוסיקה טובה, רוח קלילה, בירות ומה עוד חסר? במהלך ההפלגה אפשר גם לרדת מעט למים ולהשתכשך וליהנות משהייה בין מים לשמים עם כל השלווה שבעולם.

כדאי לתכנן מראש עם חברה המשכירה יאכטות ולבנות יחד אתם את התוכנית. כוס שמפניה בעת השקיעה, רחצה בים לצלילי מוסיקה אהובה, אוכל טוב אבובים ועוד מגוון פינוקים.

ביאכטות אפשר לשלב עוד הרבה מאוד דברים ועוד תוכניות אשר ישדרגו במידה רבה את המסיבה.

חגיגה בטבע

אם אתם רוצים לחגוג בטבע, אתם צריכים לזכור את כל מה שצריך להביא לצורך כך. אם זה אמצעי תאורה, ואם זה שולחנן וכיסאות. גנרטור, מים וכל מה שצריך למסיבה מוצלחת.

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן