חוויה גדולה לאירוע אינטימי

יש זוגות שחולמים להתחתן באולם ענקי ולהזמין לחתונה מאות מוזמנים. בניגוד לאותם זוגות, יש בני זוג שמעדיפים לחגוג עם מעט אנשים ולהזמין רק את בני המשפחה ואת החברים הקרובים ביותר. עבור בני זוג שמשתייכים לסוג השני של הזוגות המתחתנים, זוגות שרואים את עצמם חוגגים יחד עם האנשים האהובים עליהם ביותר, יתאים לחגוג חתונה קטנה ואינטימית.

חתונה קטנה ואינטימית יכולה להיות מאוד מרגשת, ייתכן שאפילו יותר מחתונה מרובת משתתפים. הסיבה לכך היא שכל מי שיימצא באירוע יהיה אדם קרוב שבאמת אכפת לו מבני הזוג.

כמובן שלאחר שהתקבלה ההחלטה לחגוג עם האנשים הקרובים ביותר, יש למצוא מקום מתאים שיאפשר לבני הזוג לחגוג את האירוע באופן אינטימי ולהפוך אותו למסיבה גדולה ומרגשת.

אולמות שמתאימים לחתונות קטנות ועוד מספר רעיונות

אחת המשימות של זוגות שמעוניינים לחגוג חתונה קטנה באולם אירועים לחתונה, היא למצוא אולם קטן שמתאים לסגנון האישי שלהם. אולם לחתונה קטנה יכול להיות מעוצב במגוון סגנונות וחשוב להתאים את סגנונו של האולם לאופיים של בני הזוג, להעדפות שלהם ולאופן בו הם מדמיינים את החתונה.

ניתן למשל לעצב את האולם בסגנון וינטג' ולשלב בעיצוב כל מני אובייקטים בגוונים שונים שמעלים ניחוחות מהעבר. אובייקטים אלו יכולים להיות למשל: מזוודות ישנות, מפות רקומות ותיבות עץ. סגנון זה יהיה נוסטלגי מאוד וייצור אווירה חמה במיוחד.

אופציה אחרת תהיה לבחור באולם אירועים שמעוצב בסגנון יוקרתי ומפואר ומכיל בין היתר: רחבת ריקודים נוצצת, תאורה יוקרתית ומנות שף מובחרות.

כמו כן, ניתן לבחור בגן אירועים קטן שמחולק לאזורים מוגדרים, ביניהם: רחבת ריקודים קטנה, אזור ישיבה ואזור שמיועד לקבלת פנים. חלק מהזוגות הרומנטיים שמעוניינים לחגוג חתונה באווירה אינטימית יעדיפו לחגוג בטבע. זוגות אלו יוכלו לחגוג למשל בפרדס, במושב, בחצר הבית או בחוף הים. גם מסעדה היא אופציה טובה עבור זוגות שמעוניינים לחגוג באווירה אינטימית.

מחפשים אולם אירועים בחיפה? לחצו כאן >>

חוויה גדולה לאירוע אינטימי

שלבי ארגון החתונה – גם אם החתונה קטנה ואינטימית, עדיין יש לארגן אותה כהלכה!

בכל מקרה שהוא וכמו בכל חתונה אחרת, חשוב לדאוג לפרטים הקבועים. להלן 5 הצעדים לארגון חתונה קטנה ומרגשת:

  1. רשימת מוזמנים – רשימת המוזמנים לחתונה קטנה יכולה לכלול כמה עשרות מוזמנים, כאשר כל אחד מהצדדים מזמין את האנשים הקרובים אליו ביותר. חתונה קטנה בהגדרתה יכולה להכיל גם עד 200 מוזמנים, בסופו של דבר הכל עניין יחסי. חתונה שמכילה 200 מוזמנים יכולה להיחשב לחתונה קטנה בגלל שיש זוגות שמזמינים לחתונתם מעל 600 מוזמנים.
  2. תקציב – לאחר שעורכים את רשימת המוזמנים ומצליחים לדמיין את האווירה של החתונה, יש לבדוק מהו התקציב שמעוניינים (ושניתן) להשקיע. זוגות שמכירים היטב את המוזמנים, יכולים לתת הערכה לגבי "גודלם" של השיקים שהם יקבלו ובהתאם לכך ולמצבם הכלכלי, להעריך את התקציב שעומד לרשותם. לאחר הבדיקה ניתן להמשיך למשימות הבאות. קביעת התקציב תסייע בצמצום האפשרויות, מיקוד ומניעת חריגות.
  3. בחירת המקום – על בחירת המקום כבר דובר. בשלב זה יש להחליט היכן מעוניינים לחגוג – האם מעוניינים לערוך את האירוע באולם קטן, גן אירועים, מושב, פרדס, חוף הים, מסעדה או כל מקום אחר שמתאים לאירוע קטן.
  4. קייטרינג – זוגות שחוגגים עם האנשים הקרובים אליהם ביותר מכירים היטב את טעמם האישי של המוזמנים ולכן נהנים מיתרון משמעותי בנושא הקייטרינג. התאמת המנות למוזמנים והאפשרות לדעת בדיוק מי מהמוזמנים למשל מעדיף מזון צמחוני, מי רגיש לגלוטן או מי שומר כשרות, מסייעת מאוד בבחירת חברת הקייטרינג. מעבר לבחירת המנות, יש לוודא שהחברה מעניקה שירות מקצועי, מכינה את המנות מחומרי גלם טריים ואיכותיים ומגישה את הארוחה באופן שמועדף על בני הזוג (בופה, הגשה לשולחנות, מגשי אירוח או צורות הגשה אחרות).
  5. מציאת ספקים – בשלב זה יש למצוא את הספקים השונים, ביניהם: תקליטן, צלמים, אטרקציות, מעצבת שמלות כלה, מעצבת שיער, מאפרת, נגנים, בר אקטיבי וספקים נוספים. זוגות רבים מחליטים להיעזר בחברות שמתמחות בהפקת חתונות, חברות אלו יכולות לחסוך הרבה זמן ומאמצים ולאפשר לבני הזוג להסיר דאגות רבות מלבם.

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן