היתרונות שיש בחגיגת אירוע חתונה גדול

אם יש אירוע שאכן ראוי לחגוג כאירוע גדול הוא את אירוע החתונה שלכם. כל יום מחדש הוא חגיגה גדולה לאהבה שלכם, אך אירוע החתונה הוא אירוע יוצא דופן שבו אתם מתקדשים וחוגגים עם היקרים לכם ביותר. Lavan – אולם אירועים בקריות, מזמין גם אתכם לחגוג את אירוע האהבה הגדול שלכם כמו שתמיד חלמתם.

תוכלו לחגוג את האירוע שלכם כאירוע בוטיק אינטימי עם כ-150 אורחים, אך גם תוכלו לחגוג את האירוע שלכם עם מאות מוזמנים – עד כ-650 אורחים. כשבוחנים אפשרויות, מגלים כי אירוע גדול מגלם בתוכו מניפה רחבה של יתרונות שכדאי שגם אתם תכירו.

שוברים את המיתוס: חתונה גדולה לא בהכרח יקרה יותר

ראשית, אולי כדאי לשבור תחילה מיתוס נפוץ מאד. ישנם זוגות שנמנעים מלחגוג אירוע חתונה גדול עם מאות מוזמנים, פשוט מאחר והם סבורים כי אירוע שכזה יקר יותר. בפועל, אין כך הדבר. התשלום שלכם למתחם האירועים מבוסס על פי כמות האורחים, כך שככל שתזמינו יותר אורחים לחגוג אתכם, כך העלות תהיה גבוהה יותר. עם זאת, קחו בחשבון כי כל אורח נוסף שאתם מזמינים הוא מתנה נוספת שאתם עתידים לקבל כך שהיחס נשמר.

בכל הקשור לנותני השירות השונים, זכרו כי את העלות עבורם תצטרכו לשלם גם עם אירוע קטן וגם עם אירוע חתונה גדול. בשורה התחתונה – אם השיקול שלכם היה השיקול הכלכלי, דעו כי אין באמת סיבה.

היתרונות שיש בחגיגת אירוע חתונה גדול

אתם לא צריכים לצמצם את רשימת המוזמנים שלכם

אירוע החתונה מורכב מהמון שלבים שונים, כאשר אחד השלבים המרגשים ביותר הוא השלב בו אתם מרכיבים את רשימת המוזמנים שלכם. בפועל, המון זוגות בסופו של דבר מרגישים כי הכנת רשימת המוזמנים מעיקה, מתישה ובעיקר מאד מורכבת. הסיבה? הם בונים טיוטה, לאחר מכן רשימה סופית וגם אותה צריך לצמצם על מנת להגיע למספר המוזמנים שהגדרתם תחילה.

עם אירוע חתונה גדול הנחגג עם אולם אירועים בקריות, אתם לא צריכים לצמצם את רשימת המוזמנים, להשאיר חלק מהמכרים שלכם מחוץ לרשימה או לחוש לא בנוח על כך. הרשימה הראשונית שלכם – היא רשימת המוזמנים הסופית.

רחבת הריקודים: המסיבה הכי טובה בעיר!

באירוע החתונה שלכם אתם חוגגים את האהבה הגדולה שלכם! ככל שיהיו לכם יותר אורחים, כך רחבת הריקודים תהיה גדושה יותר. רציתם מסיבת חתונה גדולה ושמחה? ככה עושים את זה! בחתונה גדולה עם יותר אורחים אתם תחושו יותר עטופים ונאהבים, והווייב המסיבתי הנחשק כל כך בחתונות כיום, מובטח לכם.

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן