5 טיפים מכלה לכל זוג שעומד להתחתן

אומרים שאין חכם כבעל ניסיון, ואין כמו מספר טיפים מאחת שיודעת, ומי יודעת יותר טוב מכלה?!
מאיה שבירו, כלה לשעבר, נשואה באושר בהווה, אחת מבין מאות כלות שבוחרות מידי שנה להתחתן באולמי לבן, משתפת אותנו בטיפים שלה לאירוע מושלם. מהשאלה הראשונה עד לחיים המשותפים.

אולמי לבן, אולם חדש בצפון הארץ, שמכיל עד 700 מוזמנים. האולם החדש, הגדול מבין מספר אולמות במתחם, משלב בין חלל סגור לחלל פתוח, בו ניתנת האופציה לחופה תחת קורת גג לבין חופה תחת כיפת השמיים המופלאים של הצפון.
חשבתם שזה הכל?! לא אצלנו. באולם המודרני החדש שלנו, תוכלו למצוא פטיו יוקרתי ואלגנטי אשר יהפוך את קבלת הפנים שלכם לאירוע נוצץ ומושקע שעוד ידברו עליו רבות במפגשים המשפחתיים. אצלנו באולמי לבן, שמים דגש על כל חלק וחלק  באירוע שלכם על מנת ליצור פסיפס של רגעים, לאירוע מושלם.

החמישייה הפותחת של מאיה שבירו, חמשת הטיפים שכל זוג צריך לאמץ, לחבק ולרשום, עוד לא לקחתם דף ועט?!
יאללה יוצאים לדרך…

הטיפ הראשון ולא האחרון: כולכן יפות וכולכן חכמות אבל רק אחת זוכה

אז אחרי שתפסתי את תשומת לבכם, לא, לא מדובר בתחרות מלכת היופי. אלא כניסה אל רשימת המוזמנים לאירוע שלכם.
מבולבלים?! תנו לי לעשות לכם סדר. רשימת המוזמנים שלכם היא בסיס האירוע, הכמות, האיכות, החשבונות הקטנים בנוגע לדודים הרחוקים, החברים שהיו פעם קרובים והיום הם לא, והאנשים הללו שהרגע גיליתם שאתם משפחה (מוזר לא?!).

רשימת מוזמנים

רשימת מוזמנים טובה מתחילה במקסימום, תזכרו את זה טוב, מקסימום. אחר כך תמיד אפשר להוריד. מרשימת המוזמנים תוכלו להבין את גודל האירוע, וגודל האירוע הוא אחד השיקולים היותר רציניים שיש להתייחס אליהם.
נגיד, אם הרכבתם רשימת מוזמנים עד 700 איש, זה די ברור שתבחרו להתחתן באולם החדש של אולמי לבן לא?!
כך תוכלו לבנות את המפה של האירוע שלכם, מי יושב ליד מי, ומי לא. איזה אלכוהול לשים בשולחנות, ואיפה ממש לא כדאי לשים, ואז לבטח תגלו גם מילה חדשה, רזרבות. כי בכל תכנון אירוע, וזה לא משנה מתי, מישהו יוציא מפיו את המילה 'רזרבות'. למה אתם שואלים?! כנראה שזה הכי ישראלי שיש.

הטיפ השני שאין לו משני: צאי לעשות טיול שטח!

אחרי שכבר שיתפת את המשפחה ואת בעלך לעתיד בכל דבר קטן שעולה לך לראש, זה הזמן שלך לקחת פיקוד על האירוע. ולא, אני ממש לא מתכוונת שתוציאי את הסנדלים מהבוידעם ותצאי לטייל בצפון (למרות שאני אישית ממש בעד), פשוט אין טוב ממראה עיניים, מריח הבופה, מטעימות המנה העיקרית,  ממגע המפות וסידורי הפרחים.

צאי לראות אולמות, תחווי את האווירה, תזילי דמעה בחופה, תתנסי בטעמים חדשים, ואל תפסיקי לשאול לרגע, זה הזמן היחידי בעולם, שלא משנה כמה תחקרי ותשאלי, אף אחד לא יקרא לך חופרת.
אז…קחי דף ועט, או שאפילו תפתחי את הפתקים בטלפון ותתחילי לרשום הכל! את בעצמך, את המפקדת בשטח.

בלי עצות מהחברה הכי טובה, מהבת של הבוס או מהדודה מהצפון ואם את ממש צריכה לדבר על זה. דברי עם בעלך, זה ייתן לך פרספקטיבה לכאן או לכאן. מבטיחה לך!

טיפ מספר שלוש שיכנס לך טוב טוב לראש: אווירה! פאן! אווירה!

אז אחרי שהצלחת להרכיב רשימת מוזמנים מושלמת, עשית סיור לא מודרך בחצי מדינה, ואפילו הספקת לעשות סקר שוק שלא מבייש את מינה צמח. הגיע הזמן לעשות הרבה אווירה והמון פאן!
מה הכי חשוב באירוע (אחרי השמלת כלה כמובן) זה הדיג'יי, או כמו שאבא שלי קורא לו – התקליטן.

אל תאמיני לסרטוני תדמית ברשתות החברתיות,  ואל תבקשי המלצות מאף אחד. פשוט תפקחי עיניים סביבך, ושימי אוזן באירועים. מכל ההזמנות של האירועים שקיבלת בשנה האחרונה, צריך לצאת משהו טוב לא?!
ונכון, שבאולמי לבן, העיצוב יכניס אותך לאווירה מהרגע שתעברי את הפטיו, ושלא תביני אותי לא נכון, אפשר ורצוי לחפש, לשמוע ולהתרשם על איך עושים אווירה טובה. אני תמיד בעד.
אבל אל תשכחי, כשאת הולכת לפגוש את התקליטן במשרד שלו (שלבטח יהיה מלא תקליטים כאילו מישהו עובד עם תקליטים היום), שלא תעזי לפחד להגיד את כל מה שיש לך על הלב, זה האירוע שלך ואם בא לך שיהיה בריטני ספירס אז יהיה בריטני ספירס, וגם קצת עדן בן זקן.

טיפ מספר ארבע ולפני אחרון: תמונה אחת שכולה שיגעון!

את מכירה את הרגע הזה, רגע לפני שכולם מגיעים, זה הזמן של השיגעון הכי גדול באירוע. התמונה המשפחתית!
הדמעות הראשונות של אמא, הטלפונים לדודים מאבא, הפלאשים הבלתי נגמרים, והתמונה היחידה בחתונה שאמורה לצאת מושלמת (ברחבה זה קארחנות ופוני עף באוויר).
זו העצה האהובה עליי, ותקשיבי לי, תלמדי מטעויות של אחרים.

אל תתביישי, זה האירוע שלך, תזמיני את כל מי שאמור להיות בתמונה המשפחתית כשעה מראש. בלי בושה.
זה שווה כל רגע של איפור נמרח, עצבים מיותרים, תירוצים של כביש שש פקוק, דיבורים על נתקעתי בעבודה ועל הדודה שצריך לאסוף מבית השיטה. תקדימו את כולם, מבלי יוצא מן הכלל, איך אמר לי בעל האולם, באולמי לבן, ממש רגע לפני שנמרח לי כל האיפור מעצבים, בחתונה האיחור האופנתי שמור רק לכלה. וואלה צדק.

והטיפ החמישי: תרגישי חופשי להיות חופשיה ומאושרת

תגידי לי כמה זמן את מחכה לאירוע הזה?! בערך כל החיים לא?!
זה מתחיל בשמלת כלה, ועובר לאוטו המקושט, דרך היום עם החברות הקרובות, לתמונה עם המשפחה, הכל כולל הכל מתכונן לפרטי פרטים של מבצע מוסד. הסוד לאירוע טוב, הוא להיות חופשייה ומאושרת בסביבת האירוע שלך.
את מלכה. תגיעי לאולם עם חיוך של מליון דולר, תעברי אחד אחד מאנשי הצוות, מרב המלצרים ועד אחרון הברמנים, החל מהדיג'יי ועד לבחור הכל כך סבלני שעושה הושבות. תסמכי על הצוות של האירוע שלך (ותשאירי גם טיפ יפה, מגיע להם).

צוות שמח, שמנגן לך עם חיוך על הפקת הענק של החיים שלך, יהפוך את היום שלך לכל כך חופשי ומאושר.
תרגישי חופשי להיעזר בצוות, לדבר עם הדיג'יי, לתת טיפ מכובד לרב המלצרים, לזרוק מילה טובה לצלם, תרגישי חופשי לעבור בין כל איש צוות כאילו היה בן משפחה שלך. הם כולם פה בשבילך. זה האירוע שלך (וגם של בעלך שיחיה).

תרגישי חופשי ליצור חוויה שלא תשכחי בחיים. ואם תשכחי…הצלם כבר יזכיר לך תאמיני לי…
הרי בחרת באולם הכי וואו אחרי שעברת בחצי מדינה לא?! אז קחי את הקארמה למקומות הכי יפים שלה, מפה הדרך להיות חופשיה ומאושרת באירוע שלך (וגם בחיים המשותפים) קצרה מאוד.
אם יש דבר אחד שאני למדתי אחרי החתונה שלי, האינסטינקטים שלך בתור אישה אף פעם לא טועים.

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן